Premiärinlägg!

Ikväll kör vi! Äntligen kan vi släppa temat och alla våra sociala medier. Är det bara jag eller börjar det bli dags att överhuvudtaget tagga ner på sociala medier, generellt liksom? Nä det är nog bara jag. Strunta i det där och följ oss på tumblr, instagram, facebook och allt du kan drömma om.
 
Ikväll ska åtta av oss i klassen stå på isen på Glysis och sjunga mitt fyrstämmiga (helcrazy) arrangemang på nationalsången. And when I say helcrazy it's no överdrift. Alla hockeyälskare kommer att hypnotiseras av höjda kvinter och tersbaser och falla in i en ackordfärgningsdvala under hela första halvlek innan de sömningt gnuggar slutackordet ur ögonen och undrar vad som just hände. Sen kommer de titta i sin högra (eller vänstra) hand och finna en biljett för två till nån typ konsert med typ några musiktreor på nån aula eller nåt och sen kommer Hudik vinna eller nåt. Skitbra blir det säkert i alla fall!
 
Tänk om jag halkar. Jag menar vi ska ju stå på isen. Med sladdar och grejer. Kan ju gå hur som helst det.
Men nu ska vi inte vara såna. 
 
Men håll tummarna för oss!
 
Fast justja, det kan ni ju inte göra för bloggen släpps inte förrän efter matchen.
 
Men sätt er och meditera er tillbaka i tiden några timmar, håll tummarna och meditera er sedan tillbaka! Ja!
Tack på förhand! Eller blir det efterhand? hehe.
 
Vi återkommer med uppdateringar!
 
HÖRSHEJ!
 
/Molly, klarinettist i ES11b
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Blogg.se:

skriven

Lycka till med din nya blogg!

2 BBB Broadcast:

skriven

Tackar!

Kommentera här: